Reboot

Det har gått en månad sedan senaste inlägget, jag har glömt månadssummera maj (kommer här under) och tja, inte haft orken att uppdatera här. Har varit en oerhört stressig jobbmånad, betygssättning, nationella prov, studentfixande med allt vad det innebär. Men nu, nu vänner, nu har jag sommarlov. Nu ska jag springa igen.

Vi går raskt vidare med en månadssummering av maj:

Antal km: 121
Antal pass: 10
Snittfart: 4:59
Antal pass >20K: 2
Antal lopp: 1
Antal intervallpass: 3

En bra månad fram till efter 28K-passet med Anders (kristi himmelsfärds dag), sedan tog jobbet ut sin rätt och jag hade ingen större lust att träna. Har börjat juni på samma sätt, men efter 16K på bergslagsleden i söndag känns det som att jag är på gång igen. Har ju Vansbro om en månad, gäller att vara förberedd!

Lämna en kommentar